Click! Click!

Showing posts with label HPA Industries. Show all posts
Showing posts with label HPA Industries. Show all posts

Wednesday, June 23, 2010

Wow, semakin berkembang!! Tahniah2!

HPA semakin maju dan berkembang! Untuk makluman sume,
la ni dah ada HPA Halal Mart tau!
Alhamdulillah, pada 21 Jun 2010 adalah satu detik bersejarah
bagi semua pengedar HPA. Halal Hub Melaka di Serkam diterajui
oleh HPA Industries Sdn. Bhd (anchor)
yang akan menaungi 150 IKS negeri Melaka.
HEBAT KAN??


Gambar2 ehsan hpa.com.my

Perasmian Halal Hub Melaka dan HPA Halal Mart 
serta logo MHH telah disempurnakan oleh
YAB Datuk Seri Mohd. Ali Mohd. Rustam (Ketua Menteri Melaka). 
Halal Hub Melaka adalah merupakan 
Halal Hub Pertama di Malaysia. 
Seramai 500 tetamu turut hadir dari pelbagai jabatan kerajaan 
termasuk PJS-PJS dan pengedar HPA seluruh negara.

 
YAB Datuk Seri Mohd. Ali Mohd. Rustam dgn Tn. Hj. Ismail

Turut hadir Pengarah Urusan HPA, Tn. Hj. Ismail, 
PU2 – Tn. Hj. Fisal dan GM-GM terdiri drp 
En. Rosli, En. Abd. Ghani, Pn. Rashidah dan lain-lain.

Mai secawan, eh...silap, mai sebungkus!!

En. Zainal Abu iaitu Pengarah Eksekutif Perbadanan 
Kerajaan Negeri Melaka mengucapkan tahniah 
dan ucapan terima kasih kepada warga HPA 
yang menyahut seruan kerajaan sama-sama 
menerajui indutri halal negara di mana urusniaga 
produk halal dunia bernilai USD 3 billion.

*Satu perkembangan yg sangat bagus, go HPA go..!!
(Info dari hpa.com.my)

Wednesday, June 16, 2010

Bangunan baru HPA

Nak tengok bangunan baru HPA...
memang gempak habis uols tau! 
Haaa....tengok bawah tuh! Tuuu diaaa...

 HPA International Center (HIC)

HEBAT...kan3! Dalam diam2, 
HPA bergerak maju ke depan.
Kalu uols nak tau, bukan dalam Malaysia je tau...
Produk dan branchnye dah sampai ke luar negara 
spt. Brunei, Indonesia,
Thailand dan Kemboja.

HPA adalah MLM yang mempunyai 
Panel Syariah sendiri. Mempunyai ahli 
lebih 600,000  di Malaysia
dan 250,000 di Indonesia.
mempunyai lebih 170 cawangan di seluruh Malaysia 
dengan nilai jualan mencecah 
RM18 juta sebulan...wowwww! 
Extravaganza tuh!!

*Go2 HPA...produk halal tanggungjawab kita semua...

 

Tuesday, June 15, 2010

HPA INDUSTRIES SDN. BHD.


 
Logo HPA Industries

Haaa...nampak tak logo besar kat atas ni!
Cantik kan?
HPA stand for Herba Penawar Al-Wahida. 
Inilah satu2nya syarikat penuh Bumiputera
dan Islam yang sangat berjaya n marvelous!

Sekarang ni dah berada di serata negeri 
di setiap pelosok negara Malaysia. 
Sapa x pernah dengar kata2 "Mai Secawan!"
La ni bukannya secawan lagi, 
dah bercawan2 ganda 23 bro....ish3! 
Memang best dan yg paling penting 
dia punya khasiat yg sangat2 le banyaknye!!

Kopi Radix yg hebat n sedap!! 

Kenapa? Tak Percaya? 

Cubalah sendiri...ermmm baru tau penangannya. 
Jangan x tau, HPA bukan sekadar pengeluar kopi ye,
HPA juga merupakan pengeluar lebih
300 jenis produk termasuk kicap, sos,
sardin, ubat gigi,serbuk rempah, 
minuman kordial, pencuci pinggan, 
pencuci baju, pelbagai herba penawar 
segala jenis penyakit dll. dan yang 
paling penting ianya HALAL! 

Sebagai orang ISLAM kita kena pastikan 
apa yg kita makan, pakai n guna adalah 
tidak termasuk benda2 yg tidak halal tau...
itu sgt2 le PENTING!!!! 

Pasai apa???
Itulah pentingnya generasi kita 
akan datang. Kalau dah makan mcm2 
benda yg x halal, itu yg jadi mcm2 
perangai zaman la ni. 

Yg merempit, bunuh keluarga, 
maki ibu, lari ikut boyfriend, 
dera anak sendiri dsb....
ya Allah, jauhilah umat Islam drp 
segala kemungkaran dan 
penipuan orang2 kafir.

Nanti akak masukkan lagi 
entry pasal HPA yeee...banyak sgt! 
Oh ya, kalau betul2 lagi nak sokong, 
jadilah ahli HPA, 
banyak kelebihannya ...masuk ngan saya,
leh dptkan kit ahli di mana2 cawangan HPA,
hanya RM30.00
keahlian paling murah jika 
dibandingkan yg lain. Nanti masukkan 
nombor ahli penaja akak  
(538837)...ZAITUN BINTI JASIN. 

Ok lakukan sekarang, jgn tangguh2 lagi...
bukan setakat dpt produk, 
dpt point n bonus dan dpt pahala lagi
sbb promote barangan yg bagus lagi suci gitu....
dan HALAL. Lawati laman web HPA di

*Joom kita sama2 menyokong produk Islam dan Halal
*"Produk Halal Tanggungjawab Bersama"

Cuba Klik Tengok!

~ HeartBeat ~

Meh Kita Tukar2 Link