Click! Click!

Monday, September 17, 2012

Konvokesyen USM ke 46 #1

Assalam semua, yesssss...

wow..mmg tak disangka pada umur ini akak dan husben telah berjaya 
menamatkan misi memburu ilmu yang telah lama dicita-citakan ;-) ...
bidang yang kami cuba terokai ialah Instruksi Multimedia iaitu lanjutan 
pada sarjana muda Multimedia Interaktif yg dipelajari di UUM, Sintok Kedah.

maka dengan ini termaktublah satu peristiwa yg akan dikenang sampai anak 
cucu akak nanti, dan sampai akak dah xde kat donia ni lagi...harap anak2 
akan menjadikan mama dan ayah sebagai role model dan contoh TERBAIK 
pada mereka. Kami ni bukannye dlm kategori 'PANDAI' pun masa sekolah dulu
tapi disebabkan semangat utk belajaq tu tetap ada, maka di sini kami berdiri...
bersama2 *bidang yang sama*, depa kata kimia kuat ;-)


baju pun sama...merah maaa :D

Doakan kebahagiaan dan kesejahteraan kami bersama anak2 tersayang...
semoga terus begini selamanya hingga hujung nyawa...aminnnnnn


3 comments:

  1. tahniah kak tun, im proud both of u

    ReplyDelete
  2. Terima kasih aima :-) ...alhamdulillah berkat kesabaran dan usaha..dgn bantuan Allah SWT jua..

    ReplyDelete
  3. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete

Cuba Klik Tengok!

~ HeartBeat ~

Meh Kita Tukar2 Link