Click! Click!

Saturday, April 23, 2011

JJCM

apa tuh JJCM?
entah tak tau..yeke tak tau, biaq betoi hangpa nih :D
JJCM tu Jalan Jalan Cari Makan...hehe
ala yang dok tunjuk kat TV3 tu setiap hari Ahad jam 12 tengah hari
dulu pengacaranya Maria Tunku Sabri, pastu Serina Redzuan
la ni Chee...ala BF si Yuna tuh...hiks

pasai apa akak nih dok citer pasai JJCM pulok nih...cer citer cer citer!!
pada suatu hari...hihi apa kes?
ok2...macam nih, petang Sabtu 5 Februari 2011, 
anak2 ajak pi tengok orang main layang2
kat stadium Kangar...apa lagi kami pun pi le, 
x dak pikiaq panjang lagi...
boring jugak dok umah kan3...
macam2 aksi ade..see :D

dua oghang anak dara tu buat pe?

abang dah x larat lari...sakit kaki :P

penat...benti nyunyut dulu :P

masa nak balik tu..masing2 kelaparan tahap gaban le konon
maka singgah le kami nih kat Mai Cafe...
rupa2nye TV3 tengah dok shooting JJCM le pulok
ok takpe...akak ngan family pi dok jauh2 ckit (*x mo ganggu)
satgi masuk muka akak pulok, dah le tembam...
berminyak + berpeloh segala

tetiba...
mai le sorang pompuan nih minta kebenaran
nak amik gambaq akak ngan family makan2 katanye...ok je

tetiba...
dia mai pulok dah...dia nak interview akak pulok,
aduyai...napelah akak pulok, banyak lagi oghang lain nuh!!
akak nak makan pun tak senang tau :P

tetiba jeeww...
akak termasuk dalam rancangan nih 
tanpa dirancang yea dek non...apa kes?

maka tengok le muka akak yang tembam ini dalam JJCM nanti
depa kata bulan Mei nanti...so, tunggguuuu!!!

2 comments:

  1. wah wah...ma jadi artis la plak t ma...hihihi...:)

    ReplyDelete

Cuba Klik Tengok!

~ HeartBeat ~

Meh Kita Tukar2 Link