Click! Click!

Thursday, February 10, 2011

Happy Besday Damia... :D

Walaupun dah beberapa hari berlalu,
nak buat jugak entry besday adik nih..
Maaf ye adik, mama sibuk x sempat nak update...
tp kita dah pegi jalan2 and makan2  ari tuh kan..kan..kan
walau apa pun, happy besday adik Damia Nur Qaisara
yg ke 2 tahun pada 26 Januari 2011 yg lalu...
moga adik sentiasa sihat, ceria, menjadi anak yg solehah
dan cemerlang dalam hidup
mama dan ayah sentiasa doakan yg paling baik untuk adik yeaaa...
Ni haaa gambar2 adik utk tatapan semua..hehehe :D
HAPPY BESDAY TO ME... :)


semangat dia pun nak main gak...:D

latest...cute tak i? hehe...

x de sape2 nak nyanyi lagu besday ke? hehe...
@ nak bagi hadiah ke? hiks2...

bye2 semua...see u soon :)
abih dahhhh...

4 comments:

  1. comei tak sanggaaaa laa adik damia nih..

    hepi b'day!

    ReplyDelete
  2. ardinihumaira: tq2...kata damia :D
    efa: tocey2 auntie efa...kata damia jugak :D

    ReplyDelete

Cuba Klik Tengok!

~ HeartBeat ~

Meh Kita Tukar2 Link